ILLUMINATE

Jako iz wiecie lub tez nie ZAWSZE ale to ZAWSZE chcialam wykonac tzw instagramowy makijaz ZAWSZE ale to ZAWSZE konczylo sie to tak :


Wierzcie lub nie moja cera po bakingu wygladala dokladnie jak na obrazku nie wspomne juz o cieniach do powiek! Ostatnie halloween porobowalam zrobic straszny makijaz i chcialam rowniez uzyc cieni do powiek wyszlo bardziej smiesznie jak strasznie ... nie umiem uzywac cieni do powiek.. tak ! nie umiem nie potrafie ! sni mi sie nie raz po nocy jak pieknie blenduje cien do powiek i robie idealna kreske ! wiem smieszne ale to prawda... kupilam kiedys paletke do oczu w odcieniach nude skonczylo sie to klapa na moich oczach ale ! znalazlam inne jej zastosowanie jesli chcecie wiedziec jaka to paletka i do czego jej uzywam to zapraszam dalej ! 
Paletka MAKEUP REVOLUTION I LOVE MAKEUP EYESHADOW PALETTE   w kolorze NAKED CHOCOLATE.



Cudowna paletka do naturalnego smokey eye jak i do codziennego stosowania posiada 16 kolorow w tonacjach nude czekoladowych orzechowych i bezowych. Byla to moja pierwsza paletka do oczu moge ja nazwac "testowa" ze wzgledu na to ze nigdy nie mialam do czynienia z cieniami do powiek i skonczyla sie moja proba fiaskiem.. podchodzilam do niej milion razy zeby zrobic piekny naturalny makijaz oka ta paletka ale kiedy juz otworzylam ja po raz milion i jeden raz zauwazylam piekne chlodne odcienie brazow i piekne rozswietlone beze.. no przeciez !

to IDEALNA paletka do konturowania i rozswietlania ! i takie o to zastosowanie dla niej znalazlam po ponad roku posiadania jej.. daje piekny polysk na mojej twarzy i swietlistosc brazy daja bardzo naturalny sloneczny efekt ale nie przesadzony nie jest on pomaranczowy a jak wyglada sprawa z trwaloscia ? Konturowanie ktore wykonuje ta paletka trzyma sie swietnie kilka godzin wiec jestem niezwykle zadowolona z efektow i trwalosci wiec polecam ja bardzo nie tylko do oczu bo nie wiem ale rowniez do konturowania :)


a czy wy tez macie jakies kosmetyki z innym przeznaczeniem niz je wykorzystujecie ? :) 

Komentarze

Popularne posty